Vijfde etappe: van Elburg naar Zeewolde

19 juli 2019 - Strand Horst, Nederland

Vandaag geen spannend verhaal. De etappe was kort (40 km) en ging door de polder.

2D0B647A-8868-4F51-AEC0-081E79CA482A

Mooie plekjes waren er wel en voldoende tijd om rustig aan te doen. Vanavond gaan we op excursie, samen met de boswachter op een praam op zoek naar bevers en ijsvogels. Tot morgen!

70FE74E6-0B70-4418-B693-0AF9F9EF89A3

1. Willem Klarenbeek:
    Veel plezier vanavond!
  2. Ina Klarenbeek:
    19 juli 2019
    Dat was vast lekker zo’n dagje wat rustiger aan doen! Leuk vooruitzicht om bevers en ijsvogels te gaan zoeken. Ik hoop dat jullie ze vinden! Fijne avond!
  3. Nadia:
    19 juli 2019
    Gaaf zeg dat jullie op excursie gaan! Veel plezier en slaap lekker vannacht ❤️
  4. Ardi van laarhoven:
    19 juli 2019
    lekker een rustigere dag, alhoewel ik 40 km er nog steeds 39 te veel vind. Veel plezier met de excursie, we lezen er morgen hopelijk meer van.
  5. Elsje:
    20 juli 2019
    Fantastisch...! De polder is fascinerend. Het gaat jullie goed merk ik. Fietsvakanties zijn de leukste vakanties. Je beleefd veel. En snuift het leven. Jammer genoeg (voor het lezen van jullie blog) ga ik een paar dagen er tussenuit en kan de blog niet ontvangen. Dat is dus leesvoer als ik terug kom. Alle goeds... het weer wordt alleen maar mooier. Liefs Elsje