Eerste etappe: Bad Nieuweschans naar Schildwolde

15 juli 2019 - Overschild, Nederland

Vandaag is het avontuur echt begonnen. 67 kilometer gefietst door het Groningse land. Wat was het mooi! Zoveel natuur, zo weids: alsof je alleen op de wereld bent.

76695CB3-BEFA-45DA-ACAD-8750D0A5F088

En dan de dorpen met aan de ene kant enorm grote en statige huizen, kastelen bijna en aan de andere kant vervallen boerderijen. In mijn ogen zeker niet minder mooi! En wind...veel wind!

AAF64231-C98E-497A-BDAD-CCA800FA85C4

Het meest verrassende was misschien wel een fietspad dat midden tussen een wei vol varkens  doorliep.

Tegen de tijd dat we op camping Wildemansheerd in Schildwolde aan kwamen waren we moe. Of in de bewoording van de jongens: kapot moe!

Maar wat een oase van rust en groen.

E5915E09-12F3-4560-AFD2-D3E5FB74CFD3

En nu: in ons tentje kruipen in de hoop dat we weer genoeg energie opdoen voor morgen...

B9FE235A-9A5B-45A5-998E-07E60F5D7DA9

Welterusten!

1. Willem Klarenbeek:
    15 juli 2019
    Mooi verhaal! Hele prestatie z’on eerste etappe!
    Slaap lekker, fijne vakantie verder!
    👍🏻👍🏻😘😘😘😘
  2. Ina Klarenbeek:
    15 juli 2019
    Wat fijn dat wij mogen meegenieten van jullie avontuur! Hopelijk slapen jullie heel lekker en gaat de wind op vakantie, zodat het fietsen morgen makkelijker wordt!
  3. Nadia:
    16 juli 2019
    Gaaf om, ook dankzij de foto’s, mee te mogen genieten van jullie avonturen!! Succes weer vandaag en ik hoop dat jullie de wind nu in de rug hebben❣️
  4. Eva:
    16 juli 2019
    Stoere familie! Leuk om jullie verhalen mee te mogen lezen. Vandaag ook weer een goede dag gewenst! En tot heel snel :-D
  5. Elsje:
    16 juli 2019
    Wauw. Wat ver...dat moest natuurlijk wel want je hebt de plek besproken. Maar voor een eerste dag. Bananen eten geeft energie. En jongens als jullie even rusten, ga lekker languit in het gras! Sterkte en ook veel leut!